Česky English Deutsch

Historie firmy



 

 

Příběh Pražské čokolády se začal psát roku 2005, kdy se Silvie Steinerová, po úspěšném uvedení na značek Swarovski a Fabergé na český trh, rozhodla pustit do podnikání v čokoládovém světě.

Ještě téhož roku obnovila historickou značku Nachfolger, jejíž dějiny sahají až do roSilvie_Petr_Kruh_web-01.pngku 1888, kdy Jan Schmidt z Teplic, necelé 3 roky před vznikem známé Orionky, založil firmu, jež se specializovala na výrobu cukrovinek. Na trhu byla známá především pro své ovocné bonbóny „rock drops“, které připomínaly kamínky.

2 (1).jpg

Začátkem 20. století převzal firmu do svých rukou Rakušan Rudolf Holzbauer, který jí dal jméno nové, Jan Schmidt – Nachfolger. Zdárně ji vedl až do roku 1938, kdy však v důsledku německé okupace musel podnikání zanechat.

Po dlouhá léta se ke znovuobjevení tradiční české firmy nikdo neměl, a tak pomalu upadala v zapomnění. Až 67 let po jejím zániku, v roce 2005, se následnictví ujala sympatická Silvie Steinerová, která vdechla svými neotřelými nápady dávno zaniklé firmě život. Pod názvem Nachfolger začala prodávat kvalitní českou čokoládu v originálních obalech s motivy Prahy.

O pět let později vstoupil do života Silvie Petr Kovařík, který se stal jejím partnerem nejen v osobním, ale i v profesním životě. Spojením Silviiny kreativity, Petrova smyslu pro řízení společnosti a společného nadšení pro nově vznikající projekt, přivedli na trh cukrovinek značku novou, jíž propůjčili svá jména - Steiner & Kovarik. Pod tímto názvem se pustili do výroby mandlí v čokoládě nejrůznějších chutí, jako je například skořice, chilli nebo zázvor. Zatímco se Silvie ujala kreativní stránky, Petr se rozhodl věnovat řízení a rozvoji firmy, a ujal se tak vedení firmy jako ředitel společnosti.

Firma začala ještě více prosperovat, Petr se Silvií společnými silami své portfolium postupně rozšiřovali o stále nové produkty, ke kterým patří například Český nugát či exkluzivní pralinky Globuli Carolini.

IMG_6706.jpg

Malá rodinná firma se začala rozrůstat a otevírat prodejny v Praze. Po úspěšném vstupu na český trh se Pražská čokoláda rozhodla expandovat i do Dubaje, kde roku 2016 otevřela svůj první zahraniční kiosk v obchodním centru Ibn Battuta.

Ač se firma rozrůstá přímo rychlostí blesku, nikdy nezapomíná na svou filozofii vyjádřenou heslem „Děláme, co milujeme… Milujeme, co děláme.“


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář